Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2008 17:52 - Любовна авантюра наобратно
Автор: azpoetut Категория: Тя и той   
Прочетен: 2381 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 11.07.2008 15:47


                Пак ще започна с пояснение, защото явно обичам да се пояснявам :). 
                Интернет любовните истории започват, когато двама души се запознаят в някой чат и харесат начина си на....писане, пишат си все по-интимно и накрая се срещат...и така ето една класическа интернет любов. Но има и обратния вариант както ми се случи на мен, разбира се (на кой друг?!).
                Срещнах моя бъдещ интернет любим в Борисовата градина, в близост до "Лодки" - звучи ви банално, еми да банално си е. Той е познат на един мой приятел. Моят Момчил , го намерих там някъде на някоя от пейките, на доволно количество бира, а аз най -много мразя пияни диваци въргалящи се около "Лодки" . Той ме заприказава, като не можа да види отегчената ми физономия, защото се беше стъмнило, а и беше замаян все пак. Как било преди в Шумен, ама пък в София незнам си какво, абе глупости, като през цялото време скъсяваше разтоянието между нас, аз през това време се чудех дали да съм учтива или да го разкарам брутално. Но незнам как стана дума и той така скромно и сладко обясни как имал награда от МЕИ по физика , още цял куп награди, но най много ме впечатли, когато каза "Днес е много трудно да си много интелигентен и едновременно с това деградант.". На вас може да ви звучи зле, но на мен ми се стори много готина фразата, като я kазваше се приближи още малко вече усещах бирения му дъх върху лицето си, беше рошав, фъфлещ, нахален, но някак си различен. Да не ви обяснявам как недъгаво се опита да ме целуне, как потресаващо и безкруполно се опита да ме опипва, това есествено ме вбеси и аз избухнах, обяснявайки му колко е зле, как ме дразни и как мразя пияни мъже, но...това никак не го сломи, той гордо каза , че не е пиян,а пийнал, а азсе вживявам. Цялата вечер горе долу мина в такива спорове, като аз си мсилех през цялото време, боже как се на мен ми се лепват тея деградирали откачалки?! Все пак му дадох телефона си, пиатате се защо, ами незнам, нямам тговор, жената е една неясна сянка от подбуди и объркани чувства. Може би, защото беше откачалка, а аз ги обичам такива, много. 
                Последваха няколко обаждания от негова страна, а от моя съответно тактични отрязвания, тогава той каза, че явно няма да се видим, защото заминавам за Испания, а пък той за САЩ, но ми праща Кюто си на смс. Дойдох в Аликанте и един горещ следобед го аднах, ей тъй, незнам защо, нали обясних по -горе за жените...Той ми писа веднага, полафихме, но сякаш аз не пишех с онзи деградирал тип от Борисовата, начина му на писане и на изказ, думите, които използваше, понятията, с които боравеше, по дявоите беше страшно ерудиран(:-)) и интелигентен, чувствителен и естесвено, откачен. А аз се проявих в класическата си форма на съвсем тотално лудо, откачена и той остана много..доволен! Започнахме да си пишем и мейли, а там той доказваше как хубаво и увлекателно умее да пише, как може да размекне една женска душица. И аз някак си забравих какво точно ме е дразнило в него, усещах само дълбокия му порив да е  положително настроен към повечето хора, към себе си естествено е бесен песимист,ама....това е. Накара меда чакам с нетърпение мейлите му, да се изчервявам, изключително рядък ефект при мен, само при употреба на алкохол се проявява. Накара ме да го желая и да го сънувам, да мисля за него само с начина си на писане и мислене, които излагаше така естествено и спонтанно. 
                   И сега след като мина време и ние поддържаме гореща и страстна интернет любов, аз се чудя аз ли съм това, жената която ужасно мрази нет друженето и му се присмива, а ето ме тръпнеща пред компа в очакване на моя сладък ,лудо интелигетно странен любим. 
                  Само се чудя дали сега като се видим в София няма да стане както при първата ни среща и всичко се развали, и сега пак напълно нетипично за мен, аз се страхувам да се видя с него, за да не разпердушини така странно зародилата се наша любов. Колебая се и се почесвам там където не ме сърби, търсейки си оправдания защо не трябва да се видим. Направо ме хваща яд на мен си, обаче какво да направя, нали съм си откачалка...и бъзла.
                 



Тагове:   наобратно,   авантюра,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Стискам палци
10.07.2008 19:00
всичко да е наред!
цитирай
2. azpoetut - krotalka
10.07.2008 20:28
blagodarq ti mnogo, dano:)
цитирай
3. stone - абе вие добре ли сте?
11.07.2008 10:21
толкова зор, толкова писма, толкова чакане от страна на момчето, за да те спечели? не знам, може би си някаква голяма награда и си заслужаваш... не те познавам.
аз лично не мога да си представя да отделя толкова усилия и време, за да гоня една жена - като че ли е чак толкова пък по-различна от другите. нищо лично към теб, не искам да те обидя. но има жени на една ръка разстояние, близки и достъпни... ама хайде успех, дано през океана да се вземете най-накрая.
цитирай
4. анонимен - хм
11.07.2008 12:27
Абе, кака, поетите сигурно знаят, че всъщност еродиран се пише с У ?!
цитирай
5. azpoetut - stone
11.07.2008 15:28
hahahahhaa ne vinagi iska6 da e koito i da e do teb, ili koqto i da e, no ti moje da si razli4en neznam
цитирай
6. azpoetut - anonimen
11.07.2008 15:29
blagodarq za popravkata, volno ili nevolno, vednaga se popravqm, samo molq te ne mi pi6i "kaka"-mnogo e selsko
цитирай
7. fenris - ами по-добре го направи
11.07.2008 16:02
за да си наясно!Колкото да фразата:
"Днес е много трудно да си много интелигентен и едновременно с това деградант.".
Интелигентна е, но ми прилича на заучена!
цитирай
8. azpoetut - fenris
11.07.2008 16:30
taka si pomislih i az, kogato q 4uh, iskreno se nadqvam, da ne mi minava s zau4eni kli6eta, za6toto tova me ujasqva, mersi, kakto vinagi si s aktualen komentar. :)
цитирай
9. fenris - azpoetut - fenris
15.07.2008 14:41
успех!Както и да свърши ще е хубаво!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: azpoetut
Категория: Други
Прочетен: 135331
Постинги: 70
Коментари: 177
Гласове: 476
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930