Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2011 22:17 - Честно или не!
Автор: azpoetut Категория: Други   
Прочетен: 2599 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 18.06.2011 22:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Честно или не, днес не мие ден, но е справедливо, вината се дели между много хиляди малки ежедневни глупости! Днес застанала, наведена над някакви слова, аз изписвам истината, за това, че не умея да обичам! Признавам си, не съм сигурна, че трябва да усещам вина. Загубих това умение, когато бях малка и слаба, продадох го за една едничка троха на слава, в една глупава надпревара.

Мислейки, че това чувство ще е напълно безполезно за мен, особено след като то не е спасило майка ми от нейната тъга, мъката да е сама, липсата на признание. Казах си: „за какво ми е обичта, щом наранява така?!”.

    Сделката, която сключих беше много проста – нищо да не може да ме нарани, само ако аз реша - нещо да се промени, никакви чувства, страх или тревога, никаква носталгия, да не ми пука, когато казвам „не мога”! Погледнах в огледалото отражението на свещта, погледнах и себе си, и тогава разбрах – спирам да обичам, не за малко, не за час, спирам да обичам завинаги!

     После всичко сякаш се подреди, не ми пукаше от нищо, станах себе си! Даже нямаше лъжи, за какво са ми, щом не мисля кое кой ще нарани?! Тръгнах по пътя на безметежно безвремие, използвах секса за най-важното обяснение на всички пориви и страсти, на всичките ми социални контакти! Забравих за малкото ми детско, огледално обещание, но то се бе превърнало в зловещо заклинание на моето съзнание!

     И когато спря във всичко да ми върви, когато застанах на страшен кръстопът, когато вече и „не мога” не помага, нито секса, нито някоя глупава свада. Се запитах, защо съм сама, защо съм загубила всичко??? И тогава спокойният ми ум  лишен от чувството на милост, заради липсата на любовта(дори към мен), разбрах – спомних си и проумях! Направила съм си сама заклинание и съм се лишила от най-силния лек от самотата, най-силното оръжие за постигане на нещата – УМЕНИЕТО ДА ОБИЧАМ!!!

    Но не знам, късно ли е вече да се спася, мога ли да се науча, да се преродя?




Тагове:   обичам,   не,   честно,


Гласувай:
1



1. blabla789 - Никога не е късно :)
18.06.2011 22:27
Трябва просто да намериш някой който да заслужи доверието ти , любовта ти , уважението ти ... тогава всичко ще се подреди :)))))
цитирай
2. azpoetut - blabla789
18.06.2011 22:37
Да, наистина, може би са тези неща, а може би още много, но благодаря за коментара! :-)))))))))))
цитирай
3. azpoetut - misirka
18.06.2011 22:38
да ти кажа нямаш си на идея, колко може да излезеш права! хахахахахаах Готина вечер за теб!
цитирай
4. blabla789 - Да, наистина, може би са тези неща, а ...
18.06.2011 22:41
azpoetut написа:
Да, наистина, може би са тези неща, а може би още много, но благодаря за коментара! :-)))))))))))

е трябва да почнееш от някъде хахаха :))
цитирай
5. анонимен - OMG
01.07.2011 19:14
И колелото се завъртя
Порочно
Началото и края се сляха
Следвай ...
От къде да започна !
"" Първо - ще започнем от началото. А после ? - Ще търсим интересни места , докато стигнем края. А след това ? "" из Вечност
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: azpoetut
Категория: Други
Прочетен: 135341
Постинги: 70
Коментари: 177
Гласове: 476
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930